Jedan od naših dragih klijenata, bavi se turističkom djelatnošću, posluje s različitim kupcima diljem svijeta, te na svoj bankovni račun ima priljeve novca iz različitih zemalja. U njegovom poslovanju pojavio se jedan problem. Nakon nekoliko mjeseci poslovanja i uvođenja eura, mjesečni računi za naknade banke bili su sve veći i veći. Što su stizali sve veći priljevi novca od kupaca, to su bankovne naknade bile sve veće.
Kako izgleda kada se računovođa brine za vaš posao
Računovođa koji prati poslovanje klijenta, te razumije sve procese poslovanja, detektirao je problem te ga prezentirao klijentu. Klijent nije bio svjestan problema, jer banka nije odjednom skinula mjesečni iznos svih naknada, nego čim bi klijent zaprimio novce na svoj račun, banka je taj dan ili sljedeći radni dan skinula svoju naknadu samo za primljenu uplatu.
Savjet koji je uštedio tisuće eura
Rješenje problema je bilo da klijent čim prije kontaktira svog osobnog bankara, te s njim pregovara oko nižih cijena bankovnih naknada. Jeste li ikad pomislili da možete pregovarati s bankom oko cijena njihovih naknada? Vjerujte nam možete, u ovom slučaju, naš klijent, ne samo da je smanjio cijenu bankovnih naknada za buduće priljeve novaca, već mu je banka izvršila povrat od 2.500 eura na ime obeštećenja, jer je manju naknadu primijenila i za nekoliko mjeseci unatrag.
Naravno da je naš klijent bio itekako zadovoljan, jer je uz koristan savjet spriječio buduće troškove, ostalo mu je više novca na računu koje je mogao dalje koristiti za poslovanje. Jeste se Vi ikad zapitali koliko vam je vaš računovođa uštedio novca? Ukoliko želite računovođu koji će biti savjetnik vašeg poslovanja, obratite nam se s povjerenjem.