Zašto računovodstveni servis Terra?

Zato što je to možda najbolja poslovna odluka koju možete donijeti.

Briga za klijenta

Mi ne nudimo samo „vođenje knjiga“, mi se također brinemo o vašem poslovanju, pružamo vam podršku i savjetujemo vas kao da se radi o našem vlastitom poslu, a i radi se – jer dok ste vi uspješni i mi radimo dobro i rastemo zajedno s vama.

Pravovremenost

U Terri nema zaostataka ni „gašenja vatre“ – obrasci i izvještaji su uvijek gotovi (i predani) prije roka.

Pouzdanost

U svim dosadašnjim poreznim i drugim nadzorima naših klijenata, a bilo ih je više od 20 u posljednjih 8 godina, nije se dogodio nijedan propust s naše strane.

Dostupnost

Na upite klijenata najčešće odgovaramo u istom, a najkasnije u sljedećem radnom danu. Vaši su nam problemi važni, a vaše nam je vrijeme jednako dragocjeno kao i naše.

Razumljivost

Trudimo se prilagoditi klijentu i razgovarati s njim na način koji je za njega jasan i razumljiv, bez nepotrebnih i zbunjujućih stručnih izraza.

Individualno praćenje, izvještavanje i savjetovanje

Poslovanje svakog klijenta pratimo tijekom cijele godine:

· poslovni rezultat računamo i o njemu izvješćujemo kvartalno (po potrebi i češće), a ne jednom godišnje (samo za završni obračun). Ovo radimo kako ne bi bilo iznenađenja s dobiti/gubitkom, odnosno s porezom na dobit
· pravovremeno izvješćujemo klijente o promjenama zakona i propisa koji se odnose na njihovo poslovanje, savjetujemo kako te propise primjeniti i upozoravamo ih na eventualne propuste
· po potrebi (i želji klijenta) radimo detaljniju analizu poslovanja i savjetujemo im smjer promjena.

Stručnost

Uvjerenje o stečenom znanju ovlaštenog računovođe potvrđuje našu stručnost pri obavljanju računovodstvenih poslova, sastavljanju financijskih izvješća te savjetovanju unutar područja računovodstva. Veliku pažnju pridajemo stalnoj edukaciji i stručnom usavršavanju našeg tima kojeg čine visokoobrazovani i motivirani ljudi, spremni na promjene, učenje i stalno unapređivanje svojih znanja i vještina. Surađujemo s nekoliko istaknutijih savjetodavnih hrvatskih tvrtki pa vam možemo ponuditi i stručna pisana mišljenja prilikom rješavanja složenijih poreznih problema.

Brzina i učinkovitost

Osim što vodimo brigu o stručnom usavršavanju našeg tima, jednako nam je važna informatizacija poslovanja, pažljivo planiranje te urednost (našeg) ureda i (vaše) dokumentacije – svi su papiri uvijek na svom mjestu. U Terri se sve odvija prema unaprijed dogovorenom planu i u svakom se trenutku zna tko je unutar tima odgovoran za koje obaveze. Upravo je zbog toga naša usluga brza, učinkovita te kontinuirano održava istu, visoku razinu.

Usluge tajnice

Puno je razloga zbog kojih administrativni poslovi, iako relativno jednostavni, mogu postati teret za poduzetnika, a njihovo zapostavljanje prepreka poslovnom uspjehu.

Često količina tog posla nije dovoljna da bi se opravdalo zapošljavanje novog djelatnika, a ako padne na teret vlasniku u najgorem se slučaju kasni s izdavanjem računa (pa onda novac nikad ne stiže), a u onom malo boljem „stradavaju“ živci i slobodni vikendi.

U želji da vam pomognemo da budete organiziraniji te da se u potpunosti možete posvetiti svom „pravom“ poslu, za sve poduzetnike koji se ne stižu baviti „papirologijom“ ili to jednostavno ne vole, pripremili smo pakete administrativnih (tajničkih) usluga po cijenama koje su višestruko manje od troška zapošljavanja tajnice. Prema portalu MojPosao, prosječna neto plaća tajnice u Hrvatskoj iznosi 4.575 kn što podrazumijeva bruto trošak od oko 7.200 kn, ne računajući troškove radnog mjesta.

Terra za vas može preuzeti poslove pisanja računa, vođenja blagajne, obračuna putnih naloga, sastavljanja dopisa i jednostavnijih ugovora (poput ugovora o najmu ili pozajmici), plaćanja računa dobavljačima, kontaktiranja kupaca i dobavljača radi usklađivanja dugovanja, komunikacije s bankom oko kamatnih računa i drugih obračuna… Za trgovine tu je još i izrada kalkulacija, blagajne utržaka te pomoć pri knjigovodstvenoj obradi inventure i usklađivanja zaliha (robno knjigovodstvo). Naravno, neke od ovih poslova ne možemo odraditi samostalno, bez dogovora s klijentom, ali možemo potražiti sve potrebne informacije te, nakon konzultacije s vama, brzo i učinkovito sastaviti dokument.

Ako želite da vam olakšamo administrativni dio posla, kontaktirajte nas i dogovorite sastanak.

100% bez rizika

Isprobajte naše računovodstvene i administrativne usluge potpuno bez rizika – ukoliko u prva tri mjeseca poslovanja ne budete zadovoljni i odlučite da mi nismo računovodstvo za vas, vraćamo vam uplaćenu naknadu u 100%-tnom iznosu. Pošaljite upit ili nas nazovite na 051 338 618 i dogovorite sastanak.

Naš tim

Terrin tim čine visokoobrazovani i motivirani ljudi, spremni na promjene i stalno stručno usavršavanje.

Vlasnica računovodstvenog servisa Terra s dvadeset godina iskustva na poslovima financija, računovodstva i savjetovanja.

Laura Žeželić
ovlašteni računovođa
Sanja Mrkonja
mag. oec.
Natali Orešković
univ. bacc. oec
Miljenka Magenhajm Flego
mag. oec.
Mikela Vukorepa
mag. oec.
Josipa Čulina
mag. oec.

Želite li čim prije promijeniti računovodstveni servis?

Poslovna je godina već započela, a vi ste upravo odlučili da je Terra pravi računovodstveni servis za vas i ne želite čekati? U tom slučaju prelazak je malo složeniji, ali moguć. Način, detalji i trošak prelaska utvrđuju se za svaki pojedinačni slučaj posebno, u dogovoru s klijentom, a najviše ovise o trenutnoj urednosti vođenja poslovnih knjiga.

Odgovornost i osiguranje od odgovornosti

Nemojte nikad zaboraviti da je odgovornost za vođenje poslova računovodstva i sastavljanje financijskih izvještaja prema Zakonu o računovodstvu prenesena na odgovornu osobu – poduzetnika, a ne na računovođu. Dakle, iako računovođa radi posao koji poduzetnik često niti ne razumije (upravo ga je zbog toga i angažirao) – odgovornost je ipak na poduzetniku. Zato vam ne moramo posebno isticati koliko je pametan odabir računovodstvenog servisa važan za vaše poslovanje i vas osobno.

Mi u Terri prilikom sklapanja Ugovora preuzimamo odgovornost za obavljeni posao i obvezujemo se da ćemo računovodstvene poslove obavljati prema važećim zakonskim propisima, savjesno, ažurno i u skladu sa zakonom predviđenim rokovima.

Važno je znati da smo osigurani od odgovornosti unutar djelatnosti – u slučaju da klijent zbog našeg propusta dobije kaznu, ista se može nadoknaditi iz naše police osiguranja. Međutim, još je važnije istaknuti da tijekom svih ovih godina poslovanja nismo imali potrebe za aktiviranjem te police osiguranja.

Uslugu poreznog savjetovanja, prema Zakonu o poreznom savjetništvu, mogu pružati trgovačka društva i obrti za računovodstvene djelatnosti, ali bez prava zastupanja stranke u poreznim postupcima pred poreznim tijelima i u poreznim sporovima.

Pogledajte što kažu naši klijenti.